Translate

02 Mei 2011

Benarkah Osama Bin Laden Sudah Mati Dan Benarkah Wujud Orang Bernama Osama Bin Laden???

'Osama Bin Laden' Tidak Pernah Wujud

http://4.bp.blogspot.com/_mySJzEsWQfE/TM-DVcW9AUI/AAAAAAAAAgk/tzKft6L68qs/s1600/bin_laden_3.gif

http://1.bp.blogspot.com/_mySJzEsWQfE/TM-DV1IksZI/AAAAAAAAAgs/zD8oNhK1tSU/s1600/bin_laden4.jpg

Tim Osman (Osama) baru-baru ini lebih dikenali sebagai Osama Bin Laden. "Tim Osman" adalah nama yang diberikan kepadanya (Osama) oleh CIA untuk "tour"nya di AS dan pengkalan tentera AS, bagi mencari sokongan politik dan persenjataan. Ada beberapa bukti bahawa Tim Osman telah melawat White House. Ada kepastian bahawa Tim Osman melakukan lawatan di beberapa pangkalan tentera AS, bahkan menerima demonstrasi khas penggunaan persenjataan terkini oleh tentera AS. Mengapa hal ini tidak dilaporkan di media utama di Barat? Adakah Osama Bin Laden satu alat konspirasi untuk menjatuhkan Islam? Kebanyakan rakyat Afghanistan juga mengakui mereka tidak pernah mendengar nama al-Qaeda dan Osama Bin Laden sebelum serangan 11/9.

Berikut ialah gambar Osma Bin Laden yang dikatakan terbunuh dalam operasi ketenteraan Amerika:


Jelas kelihatan gambarnya seperti telah diedit...Sumber
Ada juga dakwaan yang mengatakan bahawa Al-Qaeda hanya ciptaan Amerika. Adakah ini salah satu fitnah Dajjal yang dilakukan tentera Dajjal??? Selanjutnya disini

Atau mungkin Osama Bin Laden adalah mangsa fitnah Amerika, semata-mata untuk dijadikan kambing hitam dan alasan untuk menghapuskan Taliban??? Seperti Anwar Ibrahim, ramai orang kampung & orang UMNO yang percaya beliau yang berada dalam Video Seks Fitnah.. Tidak mustahil mungkin selama ini kita ditipu Amerika seperti UMNO menipu Melayu......Wallahu'alam......(Sumber)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4U2C Posts

News Story

SELSEMA