Translate

15 Februari 2011

Melarang kemasukan Pengkritik Sia-Sia di Dunia Tanpa batas.

 
Nazri ingin Malott dilarang masuk malaysia

Kit P: Suka atau tidak, duta besar John Malott berbicara dengan berdiri di antara komuniti dasar luar negeri AS. Jika kerajaan Malaysia dan UMNO tidak bersetuju dengan dia, mereka bebas untuk menolak dia dengan fakta dan logik.

Mungkin ini saatnya Apco diperolehi bayaran mahal awam hubungan.Hari-hari ketika Malaysia boleh menutup keluar dunia dengan melarang orang di sini sudah berakhir.

Survivor: Menteri Mohd Nazri Abdul Aziz adalah bodoh. Apakah ini cara anda menyelesaikan masalah di dunia global?

Jika saya berasal dari parti yang berkuasa, aku akan menjemput John Malott untuk datang ke Malaysia dengan mengorbankan wang yang rakyat dan membawa dia berkeliling untuk melihat sendiri situasi, bahkan jika ia adalah seorang duta besar dahulu. Hal-hal dan masa telah berubah.

Tapi apakah kamu takut bahawa apa yang ia tulis, yang anda katakan adalah kebohongan, dipaparkan sebagai kebenaran?

Hanya saya: Ini adalah salah satu yang terkenal dan kenyataan yang paling bodoh dari de facto menteri undang-undang. Jadi harus AS kini juga melarang semua orang Malaysia termasuk Nazri dari AS?Topping senarai tidak boleh kurang dari kami Dr Mahathir Mohamad, yang telah membuat banyak kenyataan sehingga tidak baik terhadap AS.

Abasir: Sejak Lee Kuan Yew juga mengkritik Malaysia yang lebih dari sekali, akan Nazri mencadangkan bahawa ia juga akan dilarang?

TSC: Kebenaran sakit? Malott panggilan spade, spade. Dia tidak melakukan diplomatik-bercakap. Dia adalah salah satu orang kulit putih jarang yang melihat melalui cara-cara UMNO rasis menggelapkan wang awam dengan kedok berjuang untuk kuih ekonomi yang lebih besar untuk Melayu, dan mengatakan hal itu di depan umum.

Amaso: Alih-alih melarang John Malott, Nazri harus melawan kebohongan dengan fakta dan angka. Melarang dia memberitahu seluruh dunia bahawa Nazri adalah hampa dari hujah tapi dia menyebut dirinya seorang peguam.

Jangan Play Allah: Ini bermakna bahawa Nazri tahu apa-apa tentang internet. Mungkin anda bahkan tidak tahu bagaimana cara surfing internet. Jangan hairan untuk mengetahui bahawa orang yang sangat berpengalaman dengan apa yang berlaku di Malaysia, seperti bagaimana Malaysia yang PC-cerdas tahu lebih banyak tentang UMNO dan kerajaan daripada apa yang 'makciks' dan 'pakciks' di kampung tahu.

Atan-Toyol: Nazri, Malott hanya memberikan persepsi tentang situasi itu - dan ia melihat ini sebagai lebih buruk dari 13 Mei 1969.Anda tidak boleh membuat orang mengubah persepsi, dan jika anda melakukannya, itu menunjukkan anda tidak bersetuju dengan pendapatnya.
Persepsi seperti opini, Nazri. Hanya kerana anda tidak bersetuju dengan pendapat, anda tidak melarang orang datang ke sini. Jadi lebih berfikiran terbuka dan kurang diktator. Kau tahu apa yang terjadi dengan diktator? Mereka boleh mendapatkan diusir dari kekuasaan.

Tidak Bingung: Idea bagus Nazri - pergi ke depan dan melarang Malott dari Malaysia. Dengan cara yang sama bahawa pengharaman buku (hal ini kerajaan bodoh yang baik di juga), suaranya tidak akan hanya masih terdengar, tapi ia akan mendapatkan lebih banyak kepercayaan dan liputan pandangannya - pandangan yang didasarkan pada masa panjang sebagai duta besar AS di Kuala Lumpur.

Cala: Siapa yang mempunyai kecenderungan yang lebih tinggi untuk mengatakan kebohongan? Adakah Nazri over-reacting dalam kes John R Malott? Tentu saja, di permukaan, Malott tidak muncul untuk mengambil garis rejim saat ia menuduh rejim mencetuskan ketegangan perkauman.

Tapi apakah tuduhan Malott adalah benar atau salah terbaik dapat dinilai oleh orang-orang yang memiliki kepentingan dalam kesejahteraan negara. Tidak ada keharusan bagi Nazri menjadi gelisah atas masalah ini. Di era Internet, biarkan orang membuat keputusan sendiri apakah maklumat mereka untuk mengambil kata-kata Malott untuk semua nilai mereka.

Yang lebih marah Nazri mendapatkan, semakin banyak orang yang waspada niatnya. Setelah semua, sebagai salah satu pembaca sesama katakan, apa manfaat yang ada bagi Malott berkata bohong?

Cerita ini berbeza untuk rejim, namun. Struktur insentif hanyalah terlalu tinggi untuk itu untuk berpegang pada pemegang kuasa.Sebagai contoh, lihat ada tawaran-kontrak. Ringkasnya, di mata rakyat, rejim memiliki kecenderungan lebih tinggi untuk berbohong.Tidak Malott.

Freemsia: Malott berdusta? Banyak insiden yang Malott disebutkan dalam artikelnya adalah benar dan banyak yang benar-benar dilaporkan baik di media online dan media mainstream. Saya membaca rencana tiga kali. Saya benar-benar ingin tahu bahagian mana dia berbohong tentang? Sepertinya kebenaran pasti sakit.

Rayfire: Nazri, ya ada beberapa perbezaan dalam artikelnya - kelihatannya umum dan berdasarkan insiden selektif. Tapi secara umum, fikirannya yang selaras dengan semua-pemikiran Malaysia kanan (kecuali ahli BN).

Jadi, jika anda berfikir sebaliknya, cabaran rencana. Melarang menghantar isyarat yang salah dan merupakan tindakan pengecut.Jika anda berkeras melarang, ada senarai panjang onar kita sendiri yang harus anda pertimbangkan. Anda boleh bermula dengan Mahathir Mohamad, Ibrahim Ali, Awang Selamat, Ridhuan Tee Abdullah, dll

Koh Stanley: Sampai saat ini belum ada kandungan bertulis cerdas menyanggah's pandangan Malott tetapi hanya ancaman dan kebencian terbuka. Proposal ini hanya memastikan bahawa sementara Malaysia umumnya beradab, kita mempunyai kerajaan yang tidak beradab yang bahkan tidak boleh membiarkan perbezaan pandangan.

Melarang Malott hanya membuktikan satu hal. Kita diperintah oleh para pemimpin yang tidak mampu untuk terlibat dalam perbincangan intelektual.

Fly Emirates: Nazri, anda adalah seorang peguam terlatih dan masyarakat mengharapkan anda dan rakan sekerja anda untuk berbuat lebih baik daripada menuduh Malott berbohong tanpa menyediakan, rasional dan faktual bantahan padat apa Malott menulis.

Pada kenyataannya, itu tidak membantu kes kerajaan ketika tidak ada cerdas bisa membantah mana Malott telah pergi salah? Laporan Menyapu tidak berfungsi lagi - masyarakat dan dunia global memerlukan fakta dan nombor, bukan tuduhan semata-mata.

Changeagent: Nazri saran Bagus. Saya yakin Malott adalah menyakiti begitu banyak sekarang kerana dia benar-benar mencintai untuk datang ke Malaysia. (MK)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4U2C Posts

News Story

SELSEMA