Translate

15 Mac 2010

Skandal Oh Skandal....Ziana Zain, Rosmah Mansor, Najib Dan Isa Samad.....rakyat patut tahu...!!!!

Syarikat tersebut bernama Carpet Raya Sdn. Bhd (492434-H). Modal berbayar syarikat tersebut ialah RM8.7 juta. Syarikat itu mempunyai lima pengarah yang juga merupakan pemegang saham, setiap seorang mempunyai jumlah saham yang sama banyak.

Tetapi saya berminat dengan hanya seorang daripada pengarah/pemegang saham yang bernama Deepak…berumur 37 tahun, masih bujang, dan cukup tampan untuk diambil berlakun dalam filem Bollywood.

Syarikat tersebut didaftarkan sepuluh tahun lalu pada 26 Ogos 1999. Akaun terakhir yang difailkan dengan Pendaftar Syarikat pada 24 November 2006 menunjukkan syarikat tersebut mempunyai aset berjumlah hampir RM90 juta, tanggungan keseluruhan kira-kira RM67 juta, dan jumlah simpanan yang lebih daripada RM12 juta.

Pendapatan syarikat pada 
tahun 2005 adalah RM122 juta dan keuntungan melebihi RM7 juta. Tapi jangan lupa, keuntungan RM7 juta itu adalah jumlah rasmi ataupun keuntungan yang diisytiharkan. Tidak ada syarikat di Malaysia mengisytiharkan jumlah keuntungan yang sebenarnya.Oleh itu, berdasarkan pendapatan berjumlah RM122 juta, anda boleh mengagak jumlah keuntungan sebenar ataupun keuntungan sebenarnya mungkin beberapa kali lebih tinggi daripada itu.

Tetapi itu adalah akaun pada tahun 2005, kira-kira empat tahun lalu. Berapa pula keuntungan yang telah diperolehi oleh syarikat tersebut sejak empat tahun kebelakangan ini, yang disembunyikan dari pengetahuan umum? Jangan terkejut, kalau jumlahnya mencapai ratusan juta ringgit.

Syarikat tersebut sepatutnya menjalankan perniagaan menjual karpet. Adakah perniagaan karpet benar-benar lumayan sehinggakan seseorang itu boleh mendapat ratusan juta ringgit? RM122 juta ringgit merupakan jumlah yang begitu banyak untuk perniagaan karpet.

Tetapi itu bukanlah urusan sebenarnya yang dilakukan oleh syarikat ini. Perniagaan karpet hanyalah sebagai pengabur mata. Sudah tentu, mereka menjual karpet, tetapi wang yang diperolehi bukanlah dengan menjual karpet. Perniagaan sebenarnya ialah menjadi Tukang Bawa Beg Rosmah Mansor.

Saya bertemu dengan Penjual Karpet ini lebih setahun lalu. Dia meminta berjumpa saya melalui seorang rakan kerana dia risau bahawa saya akan mendedahkan bahawa Penjual Karpet ini merupakan Tukang Bawa beg Rosmah Mansor. Tetapi bukan itu sahaja yang dirisaukannya. Apa yang merisaukannya ialah saya juga akan mendedahkan bahawa dia bukan sahaja Penjual Karpet, tetapi merupakan juga Pemuas Nafsu Rosmah Mansor.

“Saya hanya berniaga dengan Rosmah.” kata Penjual Karpet. “Hubungan saya dengan Rosmah hanyalah mengenai perniagaan. Saya tidak tidur dengan Rosmah.” Dia merayu. “Tolong jangan beritahu kepada umum, saya merupakan Pemuas Nafsu Rosmah.”

Dia cuba meyakinkan bahawa hubungannya dengan Rosmah hanyalah berlegar dengan perniaagaan dan tidak sampai kedalam bilik tidur.

Tetapi…itu bukan apa yang dikatakan oleh Mumtaz Jaafar! Dan siapa Mumtaz Jaafar? Hey!! Kalau saya bercakap tentang Mumtaz Jaafar, maka saya terpaksa menyebut tentang hubungannya dengan Saiful, orang yang mendakwa diliwat oleh Anwar Ibrahim. Dan kalau saya mula bercakap tentang hal tersebut, sudah tentu ia akan meleret kepada kes Liwat 2. Jadi, lebih baik kita kembali kepada kisah Penjual Karpet, Tukang Bawa Beg Rosmah Mansor yang juga merupakan Pemuas Nafsunya.

Seluruh negara tertumpu kepada kisah hubungan luar nikah Najib Tun Razak. Sudah tentu…setiap rakyat Malaysia mengetahuinya. Dan setiap rakyat Malaysia juga tahu tentang bagaimana Najib ditangkap berkhalwat di sebuah hotel di Port Dickson dengan Ziana Zain.

The Carpetman who is Rosmah's Bagman and much more. dalam Malaysia Today)
Sebenarnya, Isa Samad mempunyai gambar-gambar Najib hanya bertuala dengan pasangannya diatas katil. Dan Isa menyerahkan gambar-gambar tersebut kepada Perdana Menteri pada masa itu, Tun Dr. Mahathir Mohamad. (dan itulah sebabnya mengapa Mahathir tidak faham mengapa Najib memilih Isa untuk bertanding di Pilihanraya Kecil Bagan Pinang, sedangkan Isalah orangnya yang mahu menjatuhkan Najib dengan menggunakan gambar tersebut).

Seperti yang saya katakan, setiap rakyat Malaysia mengetahui tentang hubungan luar nikah Najib. Tetapi berapa ramai yang tahu bahawa Rosmah juga mempunyai nafsu..terutamanya dengan mereka yang menyerupai aktor Bollywod? Hey..dia juga akan mengaturkan supaya mereka ini diberi gelaran Datuk, sekiranya mereka sanggup melayan beliau dengan baik….anda tahu apa maksud saya. Dan Penjual Karpet a.k.a Tukang Bawa Beg a.k.a Pemuas Nafsu ini jauh lebih segak dari Shah Rukh Khan. (Datuk Shah Rukh Khan?)…malah jauh lebih muda.

Ya. Saya telah menyimpan cerita ini lebih dari setahun yang lalu. Tetapi sekarang, saya merasakan ianya patut didedahkan. Ada banyak lagi!! Deepak a.k.a Penjual Karpet a.k.a Tukang Bawa beg a.k.a Pemuas Nafsu ini cukup nakal. Dan semua kenakalan ini dilakukan bagi pihak Rosmah.

Dalam jangka masa terdekat ini, banyak lagi akan didedahkan tentang peranan Penjual Karpet ini dan bagaimana dia ‘berkhidmat’ untuk Rosmah. Hari ini bukan masa yang sesuai. Oleh itu…tunggu episod seterusnya tentang Penjual Karpet a.k.a Tukang Bawa Beg a.k.a Pemuas Nafsu kepada dia yang bergelar Wanita Pertama Malaysia.

(Artikel ini adalah terjemahan dari artikel asal tulisan Raja Petra 

4 ulasan:

semaksamun berkata...

saya penah dengar pasal najib-ziana.. malah ada pensyarah uitm penah tengok video diorang..sebab tu dulu polis gila-gila banteras vcd haram kat malaysia kononnya utk cari vcd tu.. ada lanjutan ke cerita ni? sedap pulak dengar :)

Unknown berkata...

tipu semua tu!

sure berkata...

nie sume nk menjatuh an najib n rosmah jew . ak skit pon x pecaye ngan org yg menipu n memfitnah . fuck tol ak org mnipu .

sure berkata...

fuck tol ak org yg nk mnjatoh an najib n rosmah .dorg jeles lah to . korang x ya la buat crrite psl najib n rosmah .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4U2C Posts

News Story

SELSEMA