Translate

13 November 2009

Hari Ini Kita Cari Musuh Dalam Selimut......

Bagi akulah, blogger BPN bukanlah acaman buat parti PAS yang kamu sayangi itu. Musuh yang nyata kamu adalah blog-blog yang dah terkenal kat satu dunia. Tengok pengunjung kamu........... mak datuk........ aku rasa 10 tahun lagi baru blog  aku akan menyamai  hit kau orang.

Hari ini kita cakap tentang beberapa blog dahulu............. pasal banyak lagi........... blog musuh dalam selimut ini............ Apatah lagi dengan sifat kedermaan yang ada pada Panglima Rosmah........ tak kan kamu tak baca bagaiman sikap amanahnya berkaitan 'Peti Peribadi'.............. Dapat kat beliau USD 2 juta.

Tapi dia tak belanja duit tu............ dia derma kat pertubuhan-pertubuhan yang beliau suka........... walau bagaimana pun............ tak apalah juga pasal dia derma........... walau pun motifnya untuk menaikkan sahannya........ itu dia pasal lah.

Apa yang penting sekarang ini ailah untuk mendedahkan bloh-blog munafik.............. atau lebih jelas lagi ialah............. musuh dalam selimut................... bagi parti PAS kamu....... tapi kalau blogger tu tak puas hati........ tak payah komen dalam blog ini............. pasal aku memang tak akan layan............ komen daripada pengikut setai blog tersebut........... alasannya senang je............... bila aku hantar komen, mereka simunafik-munafik ni tak siarkan komen aku............. panas kot dengan hujah aku.

Kalau nak komen juga......... bolehlah komen hentam Musafirlalu............. pasal dia yang akan link kan blog aku........... walau pun beliau tak sealiran dengan aku............. tapi dia jenis penyabar sikit orangnya.......... maka dibawah ini aku senaraikan dulu beberapa blog si Munafik.
  1. Blog K.B.O, Suwari...... blog yang paling teratas dalam senarai aku............. pasal aku bukan baru mengikuti blog Enam Jahanam ni.............. kata dia saya untuk menolong PAS.............. hakikat yang terselindung dan kerjanya ialah mengado domba.................. ahli-ahli PAS agar pegangan orang PAS akan hilang kepercayaan................ mulalah bebalah sesama sediri............. ini semuanya kerja jahat yang dilakukan oleh puak-puak dia dan yang sewaktu dengannya.
  2. Blog Alhussyn......... Aku tak berapa kenal beliau................ yang aku tahu semasa Pakatan Rakyat memerintah.............. beliau dilantik sebagai ketua kampung................. apa yang dia tulis semuanya betul............ orang lain, tak ada class............. pasal dia yang tahu serba serbi.............. seorang lagi yang mengaku ahli PAS............ tapi aku tengok tulisan dia............... buat puak BPN berpeluk tubuh............... pasal sudah ada yang tolong  tulis untuk puak BPN.............. yang aku dengar dari sumber aku.............. dia ni macam tak puas hati dengan pucuk tertinggi PAS............ pasal bagi pandangan dia pemimpin tertinggi PAS tidak memberi sokongan kat Nizar............ jadi itulah salah satu sebabnya yang membuat beliau tak puas hati........... pasal terlepas jawatan ketua kampung kut....... aku nak bantai teruk-teruk....... tak boleh jua pasal aku tahu beliau kawan baik Musafirlalu.......... Jadi aku kena jaga juga perasan Musafirlalu............ pasal masa aku susah dulu.......... Musafirlalu banyak bantu aku dari segi sokongan dan kewangan............. apatah lagi sekarang ni dia sakit teruk...........  aku tak nak ganggu dengan komen aku terhadap kawan baiknya............. takut Musafirlalu terasa pulak.
  3. Tulang Besi.............. yang ni memang celaka sikit................. dia ni memang puak K.B.O.......... yang ni memang musuh yang nyata bagi PAS. Aliran politik beliau samalah dengan Briged MP Segambut............. kira pakat anak beranak lah............ kalau nak ulas tentang dia, sama macam aku ulas blog K.B.O.
  4. Aduka Teruna............. Yang ni memang celupar tak habis-habis............... aku tak pasti dia ni orang PAS atau orang Umno............... pasal dari hukum memaki hamun............. memang dah jelas dalam Al-Quran cara kita berbahasa atau menegur............. so.......... bagi pandangan aku ni.............. maka aku letakkan dia sebaris dengan yang atas............... tapi ingat?................. ada lagi yang aku akan dedahkan orang-orang yang patut PAS singkirkan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4U2C Posts

News Story

SELSEMA