Translate

16 November 2009

Apabila Blogger Ala PAS Mula Tukar Haluan.

Setelah strategi mereka mula pecah tembelang.............. mereka mula melakukan serangan terhadap TGNA pula.......... tak habis-habis mereka dengan agenda mereka................ kenapa ya? Apa motifnya? Apa matlamat mereka sebenarnya? Apa keuntungan yang mereka dapat daripada semua itu?

Anda boleh membaca dan menilai corak penulisan mereka sebulan yang lepas dengan artikel mereka sekarang ini............... anda mungkin lebih arif tentang isu yang mereka mainkan sekarang ini................ kerana itulah anda jangan terperdaya dengan tipu helah mereka.

Biasa lah bagi si putar alam............... mereka akan menyerang dan terus menyerang.............. sehingga matlamat mereka tercapai............. tetapi siapakah disebalik mereka-mereka semua.............. apakah mereka merasakan yang mereka boleh memperbodohkan pembaca.

Jika tiada tangan-tangan ghaib yang membantu mereka................. apakah mereka akan mendapat berita-berita yang mereka laporkan.................. mungkin juga mereka-mereka ini membela jin atau hantu raya atau toyol.................. supaya dapat menyelongkar berita yang akan mereka siarkan.

Tanpa ada tangan-tangan ghaib.............. apalah ada pada mereka................. kerana semuanya adalah mainan orang dalam................. atau bahasa yang senang............... setiap meeting yang diadakan pasti ada musuh dalam selimut............... jika tidak, tak kan laporan dalam minit mesyuarat boleh keluar sebegitu senang.

Maka ini peranan blogger-blogger talam bermuka-muka............. yang mendedahkan berita-berita yang menjadi rahsia parti............... bagi aku............. inilah sebenarnya orang yang cuba menjahanankan parti............ apakah mereka boleh menjadi blogger sepenuh masa jika tiada sumber yang menajanya............. lainlah jika mereka ini sudah pencen.

Kerana itulah aku nasihatkan jemaah PAS agar berhati-hati dengan makhluk seperti ini............... Kalau boleh bantai cukup-cukup setiap artikel mereka................ atau pulau terus blog-blog mereka............. lakukan seperti mana Rasululah s.a.w. melakukan pemulauan terhadap Sahabat yang tidak menyertai peperangan........... sehinggalah turunnya Wahyu berkenaan pemulauan tersebut.

Islam telah memberi kita pertunjuk tentang sesuatu kisah supaya kita mengambil iktibar darinya.............. jika anda sayangkan parti yang anda dokong dengan sepenuh jiwa anda............... maka lakukannya............ walau sehebat mana mereka.............. fikir............fikirkanlah

Greennpages


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4U2C Posts

News Story

SELSEMA