Translate

31 Oktober 2010

Mr.Adnan Oktar Memberikan Pandangan Tentang Perbicangan Michael Jackson Memeluk Islam Sebelum Dia Meninggal Dunia.

Anda dapat memberitahu kami perbaikan apapun yang mungkin Anda perhatikan. 
PRESENTER: "Adnan Bey, saya melihat anda dari Germany. Saya ingin tahu pendapat anda tentang Micheal Jackson. Hari itu abang nya, merujuk pada Micheal Jackson, 'jika dia tidak meninggal dunia, sudah pasti dia akan menjadi Muslim. Ini dapat dilihat dari hidup dan tingkah lakunya'. Laporan yang memberitahu bahawa Micheal Jackson adalah seorang Muslim, telah tersebar luas. Adakah anda rasa ada kemungkinan bahawa Micheal Jackson telah memeluk Islam tapi menyembunyikan nya?" Zafer Alyilmaz.
 
ADNAN OKTAR: Micheal Jackson, ya, sepatutnya abang beliau tidak perlu mengeluarkan kenyataan itu. Dia adalah seorang muslim biasa. Dia adalah seorang yang mengembara ke negara-negara Islam dan membuat kajian dan berbual dengan orang-orang di sana. Terutama pada hari-hari akhir beliau,setelah dia menunjukkan tingkah lakunya yang seperti seorang Muslim, satu serang balas telah dilancarkan terhadap beliau. Fitnah, kenyataan palsu terhadap beliau dan kejadian-kejadian lain mula berlaku.
 
Satu-satu nya alasan perkara ini berlaku adalah kerana dia telah diketahui memeluk Islam secara rahsia walaupun beliau tidak pernah memberitahu tentang itu. Pihak Agen Intelligence telah mengetahui tentang beliau. Disebabkan itu sebelum beliau mengumumkan tentang pemelukan Islam,mereka cuba untuk menjatuhkan beliau. Dan seperti yang anda ketahui, meraka akhirnya membunuh Micheal Jackson. Itulah ada sangat kejam sekali. Maksud saya,dia tidak mati dengan kematian biasa. Dia dibunuh. Apa yang berlaku di sebalik tabir perlu disiasat dengan berhati-hati. Kerana dia seorang Muslim. Sebab itulah kemarahan dan kebencian terhadap beliau. Mereka mula-mula merancang dengan satu konspirasi, namun tidak berjaya. Kemudian mereka membunuh beliau,sebaik sahaja beliau mahu mengumumkan tentan pemelukan Islam. Beliau sudah bersiap sedia untuk melakukannya dan kejadian ini berlaku.
Harun Yahya

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4U2C Posts

News Story

SELSEMA